Najważniejsze ustalenia dotyczące procedur zmiany rezerwacji oraz zwrotu biletów i karnetów na pływalniach GOS.
Ważność wszystkich karnetów open i na okaziciela zostanie wydłużona o 97 dni.
– Zamiana karnetu tradycyjnego na karnet na okaziciela
Każdy posiadacz karnetu tradycyjnego ma możliwość zmiany swojego karnetu na opcję „na okaziciela”. Oznacza to, że zniesione są ograniczenia co do liczby osób, które mogą skorzystać z karnetu w tym samym czasie (np. możliwość wejścia na basen z rodziną lub przyjaciółmi w tym samym momencie, gdzie jedna osoba = jedno wejście).
Zmiana pozwoli korzystać z pływalni w systemie Aquapark. Taki karnet można wykorzystać do 31 sierpnia 2020 (po tym czasie niewykorzystane wejścia przepadają).
Przypominamy, że w systemie Aquapark nie można dokonać rezerwacji na konkretną godzinę (klient może skorzystać z pływalni, kiedy są wolne miejsca).
UWAGA – zmiany można dokonać tylko w kasie pływalni okazując karnet.
– Przełożenie niewykorzystanych wejść z karnetu tradycyjnego na nowy rok szkolny 2020/2021
Ustalenie nowych terminów możliwe jest tylko w kasie pływalni. W celu dokonania zmiany klient musi okazać swój karnet.
Zwrot za niewykorzystane wejścia
Każdy posiadacz niewykorzystanej usługi basenowej ma możliwość ubiegania się o zwrot środków. W przypadku karnetów zwrot dokonywany jest proporcjonalnie do niewykorzystanych wejść. W tym przypadku prosimy o wysłanie wiadomości email na adres basenu, w którym dokonano zakupu:
- chełm@sportgdansk.pl
- osowa@sportgdansk.pl
- orunia@sportgdansk.pl
- stogi@sportgdansk.pl
W treści maila należy uwzględnić następujące informacje podane przy zakupie:
- adres email, z którego usługa była zakupiona
- numer karnetu/biletu/karty mieszkańca
- numer telefonu użytego podczas zakupu
- jeśli to możliwe, w emailu proszę załączyć pliki otrzymane po zakupie (tyko sprzedaż internetowa)